شنبه، فروردین ۲۶، ۱۳۹۱

Out of Sight

فيلم خارج از ديد جزو کمدی های خوب سودربگ محسوب ميشه فيلمی که باز جورج کلونی به عنوان بازيگر مورد علاقه سودربرگ در آن نقش آفرينی می کند و البته در مقابل او خواننده محبوب جنيفر لوپز ايفای نقش می کند لوپزی که به هيچ وجهه از نظر من در عرصه سينما موفق نبوده است.
 
فيلم در مورد سارقی به نام فولی است که در ابتدای فيلم با يک ترفند احمقانه برای سرقت از بانکی به زندان می افتد.فولی با چند تن از دوستان خود در عين فرار از زندان با کری که در واقع يک افسر پليس است برخورد می کند کری زنی سر سخت است که می خواهد جلوی فرار فولی و عشق خود را نسبت به او بگيرد اما در اين کار موفق نمیشود.
در ادامه فيلم ما می بينيم که فولی و دوستانش به دنبال فردی به نام نورسی می گردند فردی با سرمايه نزديک به پنجاه ميليون دلار.
فيلم افت و خيز خوبی داشت اما به نظرم بعضی جاها به شدت دچار کليشه می شد و البته پايان فيلم به هيچ وجه راضی کنند نبود و سه گانه ياران اوشن سودربرگ تو اين سبک و کمدی بی شک موفق تر می باشد سه گانه ايی که هم در آن نقشه های جالب تری برای دزدی طراحی می شود و هم کمدی ريزتر و زيباتری دارد.
شايد بهترين قسمت فيلم جايی است که فولی و کری در صندوق عقب ماشين هستند شايد ايجاد يک رابطه بين پليس و سارق فراری از زندان درون يک صندوغ عقب ماشين به نظر مسخره بيايد دو فردی که بايد کاملا بر ضد هم باشند و کاملا بايد نسبت بهم از خود واکنش منفی نشان بدهند اما اين دو درون آن محیط بسته در مورد سينما و زندان صحبت می کنند آن هم در مورد چه فيلم هايی؟ در مورد بانی و کلايد و سه کرکس که هر دو فيلم در مورد دزدی از بانک است. آنها همديگر را دوست دارند و به طور غريزی دوست دارند با هم وقتشان را بگذرانند هر چند که بايد به خاطر جايگاهی که دارن از هم فراری باشند اما آنها می خواهند که عاشق همديگر باشند و رابطه واقعی با هم داشته باشند زيرا عشق از نظر آنان چيزی به نام منطق و فلسفه و يا جايگاه انسانی نمی شناسد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر