شنبه، فروردین ۲۶، ۱۳۹۱

The Girlfriend Experience


هيچ نمی فهمم سودربرگ با ساختن اين فيلم چه چيزی رو می خواست بگويد فيلم اصلا معلوم نيست کجا قرار گرفته است فيلمی که در مورد يک تن فروش است که با دوست پسرش زندگی می کند و به دنبال توسعه دادن کار خود است اما بحران اقتصادی در کار او نيز تاثير گذاشته است زيرا بسياری از مشتريان او به دليل مشکلات اقتصادی کمتر به سراغ او می آيند.
من به هيچ وجه بار درام موجد در فيلم را نمی فهمم از طرفی ما می بينيم که اين تن فروش از کار خود راضی است و حتی در مصاحبه های خود با ژورناليست موجود در فيلم از کار خود تعريف می کند و می گويد من ابتدا سعی می کنم که با آنها همدردی کنم و در مورد زندگيشان صحبت کنم اما از طرف ديگر می بينيم همين شخص پس از نيامدن يکی از مشتريانش بر سر قرار دچار شکست روحی می شود و با دوست پسر خود سر اين قضيه دچار اختلاف می شود. من نميدانم سودربرگ منظورش از ساختن اين فيلم چه بود و آن بحث هايی سياسی و اقتصاد در مورد دولت اوباما در کجای فيلم قرار گرفته بود اما بی شک من به هيچ وجه از75 دقيقه لذت نبرم.
به هيچ وجه از نديدن اين فيلم چيزی را از دست نمی دهيد.
از حاشی های جالب فيلم می توان به استفاده از يک بازيگر معروف پورنو اشاره کرد.
ضعيفترين کار سودربرگ تا به امروز بی شک اين فيلم مستند گونه بوده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر